POLITICA DE RETUR

Conditii pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre TRACES of HEELS.

 

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completezi FORMULARUL DE RETUR (îl puteți descărca de aici).

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa office@tracesofheels.ro in care vei specifica foarte clar numele, numarul comenzii si produsul pe care il doresti la schimb. Poti alege un model diferit fata de cel comandat initial, cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doresti sa-l schimbi trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de tine (in afara de Posta Romana) la adresa: Bd. Barbu Vacarescu nr. 3, etaj 1, sector 2, Bucuresti.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

In cazul in care nu doresti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de tine in FORMULARUL de RETUR. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maximum 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

ATENTIE! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

ATENTIE! Articolele MADE to MEASURE nu pot fi returnate sau schimbate.

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

 

Puteti sa-l trimiteti, dupa completare, direct la adresa noastra de contact: 

Send Email